Tisdag

JAG ÄR LYCKLIG =D

wohoo !
har kommit tillbaka efter ännu en dag på jobbet :)
Big Tasty is back, 150g burgare ;) inget att leka med!

Jobbade även med Micke&Evelina,
och dem förgyller ens arbetsdag ;)
även Sara med hennes skratt =D

det var ngt jag skulle säga/berätta.
men det försvann . skit.
gud vad irriterande . aja!

just det! mina beställda böcker (2 första i Twilight serien)
dem kommer imorgon :D:D förhoppningsvis ^^

ha de gott!

DET ÄR SKÖNT ATT HA BIL - FAKTISKT

hör och häpna!
jag är hemma (;
hade ett hål på 2 timmar.
då var det att sätta sig i bilen och köra hem ;)
skönt som tusan.
för nu ska jag lägga mig och vila i 45 min ^^,


Denna låten satt jag och lyssna sönder på igår.
2 timmar med endast denna låten .. det bästa i låten är från 2 min 28s . och framåt!

Nu ska jag somna.
efter skolan blir det jobb.
tror jag ska göra en god gärning idag.
skjutsa hem fredrik.
igår skjutsade jag marcus till friskis.
gud vad jag är snäll .. ^^
bensinen är shyy hög (typ) men men ;) man är väl snäll,. haha(A)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

är det sara bertilsson som du menar att du jobbar med?? hon och jag gick i samma klss.. hälsa! pusskram

2008-11-28 @ 16:51:32
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0