Tisdag

VALVAKAN - BORDE JAG BRY MIG?

alla skriver om valvakan.
vem bryr sig egentligen?
eller jag är inte så insatt,

var med gabriela på donken och en sväng hos henne.
hon försökte förklara för mig allt som hör därtill.
förstod knappt något.
någon Obama, som jag trodde redan vunnit .

Hon ska stanna uppe för valvakan, äsch kan väl vänta tills imorgonbitti.
lär höra och se de i NLT ..


USA nästa president (?) . ska väl inte förstöra min skönhetsömn.

förresten lärde gabriela mig något nytt.
sallad och gurka fungerar super tillsammans med citronpeppar.
Jag lovar. testa!

JO JAG LEVER

jag lever, men jag försöker göra mitt religionsarbete.
det går lite sisådär
och snart får jag kvinnligt besök.

Grattis Frida, som idag klara körkortet :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

ojoj, plugga inte ihjäl dig bara ;)

Själv har jag studerat och skrivit klart mitt svenska nationella, det muntliga! jag är jättenöjd, haha pappa tyckte det var bra :) han var impad ;);) det kan man inte tro!! Vi snakkes, pusss

2008-11-04 @ 20:23:46
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: gabriela

VADDÅ VEM BRYR SIG?

FAN, det påverkar hela världen Kina., du kan inte säga "vem bryr sig" alla borde bry sig om det! Okej,jag kan kanske fatta att alla inte vill se på valvakan., men bry sig - det ska man! MVH din din gabriela (som bryr sig)

2008-11-04 @ 22:42:40
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0