Torsdag

TIDEN BARA FLYGER IVÄG - UNGEFÄR

då har ännu en dag runnit iväg.
dagen bestod av skola ..
därefter var det jobbet som kallade direkt.
och nu är jag hemkommen efter 4½tim .
det bara svishade förbi .

faktiskt så trivs jag bland flötet, men det vet ni nog nu (;

Fick ett brev från Sodexo (sommarland)
och då fick jag sommarminnen,
De jobbet var också sjuukt kul :)



Nu ska jag ta mig tusan somna tror jag .
imorgon väntar en trevlig dag :)
skola med matte, svenska och foto .
därefter bär det av till Skövde .
det blir jag, patricia, fredrik & josse i min kräfta :)

där väntas balklänningsprovning, shopping & Mat .
när vi sedan på kvällen nalkas 2timmar förväntansfull film =D
Twilight - som vi väntat!

ps: ! Sandra berätta att det är 22 års gräns på Stadt på Juldagen .
vad är det för skit eller ?? Jag & Syrran skulle ju festa järnet ..
va fasen ? inte ens syrran kommer in nu .. vi får hitta något annat kul ^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

vi kan ha fest på vår våning istället ;P lr så plankar vi in på stadt, lol! ja känner en vakt där.. får kolla om han jobbar juldagen =D

2008-11-20 @ 22:27:40
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0