Torsdag

DET ÄR ALDRIG LÄTT MED PRESENTER

jag försöker verkligen - innerligt.
läst kemi, ett kapitel om o om igen.
fattar verkligen inget.
som oskar säger, - 'det är som att läsa latin'.
förstår ingeting =S





Nu är det bara en vecka kvar tills Patricias partaj.
haha jag har klarat mig utan fest på flertals veckor.
så en vecka klarar jag allt.
men shit vad jag är sugen (; haha!
det kommer bli så bra :D
och det är samlat många goda vänner ! :D
(dessvärre är det väldigt många av mina vänner som ska ut denna veckan, löning vettni.
tråkigt, men det blir nog bra ska ni se, det måste bli bra, det kan bara bli bra ;)

Jag vill ha Sommar<3


DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT

sitter här på andra våning i stadens bibliotek.
som de förresten ska flytta till sockerbruket.
en grej jag inte tycker om .
hm, den ska vara här. jag tycker lokalen är bra.
centralt och vem har sagt att den behöver bli större? jaja!

Sidhuvud

mamma gör ärenden på staden.
och jag är hennes chaufför idag .
var en sväng på stan efter skolan med Josse.
vi hade ingen aktie och fondsparande idag - Lycka!

Vill ni se min helg ?
Fredag; 18.00-00.00  Jobba,
Lördag; 12.00-21.00 Jobba, (+en liten liten filmkväll i tofta)
Söndag; 12.00-21.00 Jobba,
min helg. och jag har sjuukt mycket att plugga !

Ikväll skulle jag&patricia träna!
men hon ansåg att köpa tv i skövde var viktigare!
haha (;


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0