Fredag


FREDAG - FRIHET?

sitter här med elina.
det var tur att jag hade bilen idag. det regnade som tusan.
vilken frihet det är att ha min bil (;

vi har tryckt i oss våfflor med grädde och sylt o glass,
banankaka och sorbetglass.
funderar på att ta bilen till netto o köpa godis (;
fast jag äter ju inte godis på vardagar.. så vet inte om jag vill bryta löftet ..

det är helg, men jag har redan nu ångest.
måste nämligen plugga .. har prov på måndag.
aja .. vi får ta tag i det imorn..

Ikväll blir det lugn kväll med patricia,
film osså :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrik

Jag däremot cyklade frusen hem när det öshaglade och regnade som aldrig förr. så jävla ont gjorde det!

2008-10-03 @ 18:57:29

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0