LÖRDAG

UPP OCH NER - SOM VANLIGT

sitter hos ELina
vi har sett på Moegan Pålson -världsreporter
haha den var faktiskt bra (;

senare ska jag ta bilen hem, wohooo^^

GOOD GIRL GONE BAD- SADLY

Huvudet värker som attsingen.
iprenen måste värka snart.
det är plugg, Matte Diskret som gäller idag.
hade jag tänkt iaf..

senare ikväll bär det nog av till vinninga.
med min röda bil (; tihii*
I promise, det kommer kännas när ja för första gången ska tanka ;P



Gårdagen spenderades med Patricia, Josse & Linn,
det var trevligt,
vi var och handlade mat och hyrde film .
Jag körde (;
det blev pasta carbonara och filmen The Hottie or The Nottie
en film med Paris Hilton, handlar om Paris Hilton som "alla killar vill ha" men hon har lovat att hon inte dejtar någon kille förens hennes bästa kompis fått en dejt först..... men hennes bästa kompis är inte så värst het ..


jag tyckte filmen var bra faktiskt :) det var faktiskt mer fokus på "the nottie" istälelt för Paris, så det var bra ..
fast många gånger blev man äcklade, hon var itne ful hon var liksom äcklig.. men den var bra :) !


vi avslutade kvällen med att spela Wii .
fy farao säger jag, kuul =) hehe, men sjuukt jobbigt. blev ju helsvett ..
och jag har banne mig träningsvärk vid axel osv .. haha..
vid midnatt körde jag hem :)


en bild som jag tagit, och även framkallat heeelt själv (; analog kamera*
bild på elina .. mobilkamera, därför denna kvalite på bild.


hittade denna bilen på mobilen också . jo det är min vännina gabriela som tagit lite egokort .


HJÄLP! jag hade använt min iPod som ett usb minne . lagt över filmer från patricia till den som jag tänkte lägga över på datorn .. varför funkar inte det ?? jätte konstigt,, typ som om den var skrivskyddavd av iPoden eller ngt :S whyyy?

Nu ska visst knäpp elina komma över (;
iofs jag som lura hit henne . men men ,..
jag måste verkligen plugga, så bäst för henne att hon gör de med !!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Jag skulle också vilja se The Hottie & The Nottie med supersexiga Paris Hilton i huvudrollen :-)



Apple har en slags spärr som inte tillåter att en iPod används som ett USB-minne, det är nog därför det inte fungerar att lägga över film och annat utan att synkronisera spelaren med iTunes.



Hur många poäng fick Du på en serie i Bowling med Wii Sports (om du testade den grenen) ? Jag vlll inte skryta, men mitt rekord ligger på 255 poäng på en serie.

2008-10-04 @ 13:09:06
URL: http://flickr.com/photos/antonlundin

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0