Måndag

ALLA VAL ÄR INTE DE RÄTTA

nu sitter jag här .
filmen var super, påminde sjukt mkt om High school musical.
och jag tycker om sånt (; haha.
beroendeframkallande iaf*

valde dock fel.
skulle sovit ist . för när jag väl skulle plugga var ögonlocken som bly.
så det gick itne såå bra.låg i sängen =inte bra.
så efter en tupplur så satte jag vid matbordet.

repeterade lite, ska nog gå bra ..hooppas jag ,.


en eftertraktad bebis, elinas framtida? who knows.
pappan i fråga är tyvärr anonym, men men ..

Godnatt!

SVÅRT VAL - INDEED

nu sitter jag här .
framför datorn.
sjuukt trött, ögonen faller snart ner .
men men jag har ett val.

innan fysik pluggandet drar igång.
Ska jag Sova 1 tim eller se på en film ??

Filmen är Camp Rock,
(samma genre som High School Musical)
Patricia säger att den är mega bra osv .

så jag ser nog på filmen även fast sängen lockar ..


Mottagna kommentarer:
Postat av: Söderlund

Idol 2008 är i full gång! Ett program som Söderlund via sin blogg sågar ner till fotknölarna. Hur tycker och tänker du gällande Svenska Idol 2008? I det näst senast skrivna inlägget får just du chansen att bjuda på dina tankar och funderingar i ämnet. Ta nu även du chansen att dela med dig av dina tycken via att kommentera i en av de absolut störst växande bloggarna just nu. När du väl har kommenterat, så kommer kommentarssvar gå att finna i samma inlägg som du kommenterat.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig måndag!

2008-10-13 @ 15:09:31
URL: http://www.robinsoderlund.se
Postat av: Elina

Du såg filmen, och nu pluggar du.. men hur gick det med pausen kl 19 ? ;)

Du hade ett uppdrag du skulle fixa med åt mig !!, aja, bara du gör det innan dagens slut, du har 4timmar på dig ;D

2008-10-13 @ 20:03:55
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: michelle

camp rock är kärlek <3

2008-10-13 @ 20:07:00
URL: http://miiiiich.blogg.se/
Postat av: elina

haha det var ju väldigt sött, men vad fasen gör mössan där :O !! haha

2008-10-14 @ 09:04:55
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0