Måndag

VARFÖR KÄNNS DET SÅ LÅNGT BORT?

måndag , känner ångesten välla fram över mig.
fy farao .
jag vill ha helg och lov ..
efter skolan tog jag bilen till affären.
det blev lite handlades på Hjertbergs.
där jag träffade söta Anja, längesedan.
men hon är alltid så söt:)



åket vidare till all video,
lämnade den hemska filmen som jag & elina såg på igår
nästa gång ska Inte Elina välja film.

ps; jag & Elina spenderade dagen igår med fototagning ute i naturen, plugg, donken & film*
när vi sedan på kvällen somnade hos mig..för att på morgonen idag åka till skolan*

Och nu ska jag strax ta en powernap,
för att sedan försöka fatta vad kemi är. hm,


ps; Jag & Patricia har bokat nu ! det blir en bussresa till Ullared.
då det bara är vi två som åker så var det lika bra att ta en bussresa.

det var något jag skulle ta upp !
kommer dock inte ihåg vad ..
jobbigt läge

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton

Haha, men jag var ju så himla trött! Så jag kunde helt enkelt inte låta bli att dricka massa kaffe ;)



Yes, jag är säker på Mars. För det står ju i trailern att den släpps i USA i Februari så.

Åh, jag har bara läst de tre första, men väntar på att den fjärde ska komma i pocket!

2008-10-20 @ 19:46:26
URL: http://indiesponge.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0