ONSDAG

FORGETTING TIME

nu har jag tagit igen lite ledighet som jag inte haft på länge.
har nämligen sett på både Gossip Girl och en film.
Forgetting Sarah Marshall (svenska; Dumpad*)
översättningen kan man ju tycka vad man vill om*


en av huvudrollerna var mycket vacker .. bild till höger.
jag vill också ha "naturlig skönhet" liksom perfekt hy, hår, kropp, klädstil osv osv ..
ni förstår* nej nu får jag vakna (;


har iaf var och varannan minut tänkt på shopping!
var sjukt längesedan jag shoppa "rejält"
då jag är väldigt kräsen och i sommras så hann jag knappt ut på stan.
inte nu heller för den delen.
så nu hoppas jag på mkt shopping i gbg & Ullared (!!!?)
jag vill ha ett par snygga stövlar !
de är mitt mål, vill unna mig det denna höst.


VÄLBEHÖVLIGA TIMMAR

här är jag igen.
vad har jag gjort sen sist då?
sovit sovit och sovit .
skulle ta en liten powernap,
men jag vaknar 2 timmar senare.

det var 2 välbehövliga timmar.
då jag senaste dagarna gått runt som en zombie med påsar under ögonen.

Nu ska jag unna mig mat och film.
Antingen Gossip Girl eller ngn film..
vet inte riktigt.

VAR DAG ÄR INTE SOM DENNA

nu sitter jag här.
efter skolan blev det en snabb fika med patricia.
idag är jag ledig.
eller skit också det är jag inte. 30 sidor att läsa i svenskan
+ aktiebok att läsa .

skit.
inget jobb iaf.
eller just i denna sekund funderar jag på om jag ska kila till InfoOne.
men nej jag hinner inte detta. all denna läxläsning..

Igår jobbade jag efter skolan.
Donken, och det gick bra,.



Jag har utvecklat en sortsd arbetsnarkoman inom mig ..
har aldrig en dag med inget att göra.
antingen är det skola eller jobb ..

Silvia säger att jag är pengaberoende,
men det känns bättre o säga att jag är arbetsnarkoman.

Hade fysik prov idag, som ni vet (?)
det gick bra(!) jag är så glad (;
Underbart !
Så jag är nästan värd denna halvlediga dag*
dessutom gick det super med matte diskret provet som vi fick tillbaka
och även historia & svenska inlämningarna.



jag hade ju en liten svacka
för ett tag sen, då all plugg gick åt helvete .. , kändes det som iaf.
när jag inte hade ngn motivation till ngt .
men nu tror jag jag är påväg upp igen. hoppas jag :)
så denna "uppgång" var något jag behövde..

och Höstlov är något jag verkligen behöver!!..



vill verkligen till Gekås i Ullared på lovet .
då vi även kan ta Lager 157 på vägen ..
men pappa är hård som sten.
han vill inte att jag ska köra så lång väg, då jag enligt han är en "oerfaren" förare som itne kört så långa sträckor.
skit*
ullared har jag bara vart en gång på när jag var mkt liten, och lager aldrig vart.
så jag är sjuukt sugen..
får försöka tjata på pappa =/
Är det någon som vet vilken Lager 157 som ligger nära Ullared ?
(Gällstad, Sågmyra, Örebro, Västervik eller Hälleforsnäs??)
Säg gärna till om ni vet!!!!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Arbetsnarkoman, neh.. jag tror jag håller med Silvia ;)

Och du, jag vet inte vilket lager 157 ssom ligger närmast, dock kan jag med all säkerhet utesluta örebro , haha för det ligger helt åt andra hållet ;P

2008-10-15 @ 18:33:46
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: linda

det ligger ett lager 157 i närheten av borås och det går att åka förbi men det blir inte lika när som att åka raka vägen ner till ullared genom göteborg och den vägen...men det är kanske kul att ta en annan väg, men diana det finns bussresor i NLT till ullared jätte billiga:P ja menar inte att du kör dålig bil, men ja anser att ja kör bra bil! och ja tycker det är tröttsamt att åka så längt och i göteborg är det mycket att hålla koll på...puss

2008-10-17 @ 22:54:09
URL: http://svanung.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0