SÖNDAG

LÅT OSS LEVA OCH ANDAS FÖRST

kom och tänka på en sak..
Studentmösseprovningen börjar ju imorgon !
pågår hela veckan ut.
men herreguuud, imorgon !?!
reeedan ?!?!
jag vet iaf att jag ska ha detta fodret .. (inne i mössan)


(då klassen ska skriva hälsningar/namn inne i mössan ,)

Naturvetenskap
detta är Naturarnas programfärg .. Grön, ?självklart!
jag skulle iofs vilja ha blå eller rosa ;)
men det är samhäll och teknik mm som har de,, rosa har hantverk :O
Hantverk
Ni kan kolla in detta själv ,, på http://studentmossor.se

ALLT KAN INTE VARA PÅ TOPP

här sitter jag  .
råkade somna till när jag skulle försöka läsa religion.
men det kan man väl förstå.
med över 4 timmars intensiv matte .
eller ah,
vi var och hämtade patricia , och körde ett varv m bilen ..

vi hade skapat en mattestuga,
som bestod av Fredrik, David, Jag & PAtricia :)


David och patricia försöker knäppa någon typ förstornings glas..


Fredrik .. haha och hårt arbete .. det var mig Matte Diskret för fulla muggar .

efter 4½ tim vistelse borta , timmarna flög iväg, så var det dags att raca lite hem ;)
tyvärr var min kräfta till pärla inget hot mot Davids vita volvo. skit också.
han gjorde en ganska snabb omkörning .. =P

ÅNGESTEN VÄLLER FRAM

det regnar .. tur att jag har bil. ^^,
ska strax orka mig upp .
för klockan 13 ska jag vara hos Fredrik, ungefär då.

vi ska plugga, mattematik.
det blev inte överdrivet mycket gjort.
men nu är det brått. för imorgon är det prov..

och jag har en redovisning att göra också =S
hur ska detta gå till ?????

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

JAG HAR BESTÄLLT STUDENTMÖSSA NU!

Men den blev inte alltför snygg faktiskt. Hmm.

2008-10-08 @ 15:56:01
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0