Söndag

SO MUCH TO DO - SO LITTLE TIME

vaknade av telefonsamtal från Elina.
ska hem till henne senare och Plugga(!!)
tänkte visa två saker ja köpte.
eftersom de fanns bilder på sakerna på internet!


Jag köpte denna klänningen (: visst är den söt ?
På kvällen satt jag inne på Asos.com och kollade kläder,
och kolla vad jag hittar ?!
ASOS Bow One Shoulder Dress
ASOS Bow One Shoulder DressASOS Bow One Shoulder Dress
haha en 98% på pricken likadan :P haha !


varsina par uggs kom jag & patricia hem med ..
dock kommer jag ha de nervikta så man ser lite foder . hehe,
(hade ett par svarta på högstadiet, men visst har dem självklart blivit 'populära' igen.
Somliga tycker dem är skitfula (Julia & Gabby :P ) men jag tycker dem är söta och hur sköna som helst,.

Sen köpte jag även 2 stickade tröjor ..
på kvällen såg vi på Bring It on - All or Nothing
och åt varma mackor .. dessvärre var det ingen über snygg kille med i filmen,
som det brukar vara ^^,. hehe !


Mottagna kommentarer:
Postat av: Elin

Fy fasen för dig att du har köpt en sån snygg klänning,, önskat att jag hade hittat den först:D håller förresten med dig om att tiden inte räcker till, har sjukt mycket denna vecka:( ska du göra högskoleprov på lördag? Puss

2008-10-20 @ 19:15:07
URL: http://elinsand.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0