Torsdag

STUDENT HÄRLIGA STUDENT

fick litet ryck och kollade upp massa studentgrejer.
studentflak, ljudanläggning mm.
fick även för mig att ta svängarna förbi och prova balklänning imorn.
i Skövde . när vi ändå är där ^^,

Kolla in syrrans grymt snygga och orginella skylt.
som Jag heeelt själv har gjort.
köpte alla delar klippte,målade och klistrade, helt själv :)



baksidan är nästan snyggast , det står "resultatet av 12 års skolarbete"

det roliga var att hon Inte sett skylten förens på studentdagen.. :)
så hon blev lite paff för den bakside bilden (;
Johns skylt har jag också gjort (skylten bakom syrrans)
visst är jag duktig??
jag var faktiskt bara 16 år, sprungit runt o kopierat upp bilder, köpt plakat o grejjer.


och hennes balklänning :)


SÖMNEN HAR INGET STOPP

precis nyvaken.
somnade direkt då jag kom hem från elina.
kände att det kunde bli farligt när jag körde hem.
då blicken fastnade på vägen liksom.
var så trött
och vaknade egentligen av gabriela som ringde.
men somnade därefter igen.
så 2½tim sömn blev det.
som jag sagt tidigare så är lovet något som kommer lägligt!

Donken ringde och undra om jag ville jobba ... imorn.
men eftersom jag ska till Skövde på bio m Patricia så blev det ett Nej!
tråkigt nog hade jag velat jobba idag faktiskt..
men ska jobba på lördag & söndag.


jag längtar super mycket tills imorn & måndag (;
Ullared och Bio m Patricia (:

ALLT BLIR INTE SOM MAN TÄNKT

sitter hemma hos elina.
ska nog snart bege mig hemmåt.
är sjukt trött, kunde inte koncentrera mig på lektionerna.
så jag hoppade sista lektionen.
sorry calleballe*
Gjorde ni något 'vettigt'?

Imorn är det fredag ! =D
efter skolan ska jag & patricia ta bilen till Skövde.
wihi<3

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0