DreamTeam

Hittade ett gammalt dagboksinlägg på Lunarstorm.
från 13 februari 2007 ..
läs och njuut, det handlar om vårt gammla 'gäng' .
som vi så fint kallade oss, Dreamteam!
Jag har skrivit massa smådikter. haha, vad fgullig jag var ^^,


bild från den kvällen jag skriver om, 12 februari 2007



halloj!

Tänkte bara berätta om gårdagen, den var väldig lyckad :) hihi trevligt var det iaf*
Filmen var lite överskattad så den var ej så nra , Linas Kvällsbok :)

men kul hade vi iaf,
vi med våra baguetter med rörer på bussen som var fullsatt..
vi med våra privata 6 samtal på en buss som är fullsatt
vi med våra (eller mina) HEJandes på världens coolaste lärare, BAx =P


Och vi är nature, the nature. För vi är ju naturare !

Gabriela "Gabby"Johansson

Hon med sina K 1 2 3
Hon med sin mp3 vart som helst, när som helst, hur som helst
Hon med sin Karl-Mikael som kamratstödjare
Hon med sin Ryska
Hon med sitt ego vid en kamera
Hon är helt enkelt Gabriela

Patricia "Patte" Mattsson

Hon med sina Pattar
Hon med 1 GB musik mopil som inte räcker till
Hon med sin mobilKamera
Hon med sina sexfantasier på lektioner
Hon med sin nuvarande hosta
Hon med sin tjocka stenklump som drömprins
Hon är helt enkelt Patricia

Sandra "Sandra" Sohlberg

Hon med sitt gjyttjebad
Hon med sin mamma som kan allt
Hon med mörkret på toaletten
Hon med John som pojkvän
Hon med mig som stamkunder på Sjukhuset
Hon med minnet som ett tagentbord som bara memorerar pojkvännens nummer
Hon är helt enkelt Sandra

Hanna "Hanna"

Svendsen

Hon med sina sexfantasier om de värsta
Hon med sina "ta mig på tjockmattan!"
Hon med sin bra-iga mobil med quadrapop
Hon med sina gorillor som pojkvänner
Hon där borta i buschen,Lundsbrunn
Hon med sin blåa mobil som ringer mitt på en bio, mamma(?) haha
Hon är helt enkelt Hanna

Ellen "Ellan" Synnerdahl


Hon med sina OC älsklingar
Hon med sin kräsenhet vad gäller mat
Hon med sin överviktighet
Hon med David som pojkvän
Hon med sitt skratt mitt inne på en bio
Hon med sin kamera som hon tappar bort men får tilbaka genom polisen
Hon är helt enkelt Ellen

Diana "Kina" Lim

Jag med mina svarta hål som inte finns
Jag med mina skrik på BAx på en fullsatt bil
Jag med mina fråor, som iofs Ellan tänker på
Jag som tycker drickautomaten är "fan vad cool"
Jag med mina samtal med sköterskan
Jag med Min Joel (haha)
Jag är helt enkelt Diana Lim

The DreamTeam

Vi med våra trevliga samtal
Vi med ätbara saker som tar slut direkt
Vi med våra framtidsplaner
Vi med våran klass som inte alls är delad
Vi med våra snygglistor
Vi är helt enkelt DreamTeam

Vi är vänner - Vi e´ Friends
Nånting händer - Ja det känns
Att idag, kan vi alla va me´

Vi är vänner - och vi fann
Det vi känner - för varann
Så följ me´ - se vad livet kan ge

We are the Nature, We are the fucking DreamTeam



här har ni en bild från den kvällen !! hehe,
usch ja ser ju hemsk ut. haha bilden .. fredagen 12 februari 2007 .. 1½år gammal.



DreamTeam ;) hehe.. vi har haft det mysigt vi ..

jätte kul att se tillbaka och läsa :)
tihi, :)
tänka sig, nu är vi inne på vårt tredje år i gymnasiet!

<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: "Patte"

haha du hittade den :) jag saknar min tjcka stenklump haha

2008-09-05 @ 14:25:23
Postat av: Hanna

haha jaa det var verkligen trevliga tider! tur att vi mognat;) haha NOT

2008-09-05 @ 19:04:09
Postat av: Silvia

vilken söt grisbil.. vi döper den till nasse!

2008-09-07 @ 17:36:00
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0