Förbjudet Område!

Hej på er!

haft en bra dag?
själv har min vart helt ok.
började morgonen med ett bråk med lillsyrran,
den ungen alltså. haha! ibland vill man vrida nacken av henne,. :P

aja.
sådan syster som lillasyster.



missade matte diskret lektionen pga 3 sprutor.
det svullnade till idag .. aja :)
fast hann faktiskt göra alla tal förutom 3 på håltimmen & på sjukhuset.


tänkte på en sak .
bloggen är ngt vissa människor inte får läsa .
typ förbjuden mark ..
haha, exempelvis ens chef eller kanske ens LÄRARE!
(;
jag lär få ta mitt slag resten av årskurs 3 .. haha,
eller vad säger du Daniel ??


Jag tycker jag hittat ett ganska passande smileys ansikte..
väldigt likt Daniel må jag säga .

glaslögonen är på pricken , (blå ögon?) och lite små töntig sådär ;).. där har ni Daniel i egen hög person!

Tänkte att ansiktet sparar jag,
han kanske inte tycker om att visa sig på internet.
denna gången kanske han anmäler mig ;P
men hans slående kropp får han allt bjuda på ;)


Nu ska jag hjälpa pappa med en sak (?)
sen är det jobbet som väntar mig ..
^^,

xoxODiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: daniel C

Men lilla diana, inte läser jag väl din blogg!





//OTTO, lurad:P

2008-09-09 @ 17:46:34

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0