Godmorgon Volleyboll!

Godmorgon!

imorses när jag kom iväg från hemmet, dock 10min senare -
så kände jag bara; jag vill ha min bil!
aja, 3 veckor, !!

började skolan med ett litet möte .
som jag då tror inte kommer förbättra saken.
för det kommer inte bli ändring . skit*


sedan var det volleyboll för arbetslaget .
huxflux så skulle jag vara lagledare, haha lyckat ^^, men jag höll hela laget samman , skrek och hoppade:P
ni vet mitt armband som inte går av, den fick jag tejpa med hjälp av marcus tejp! den satt iaf ^_^

Vårat lag kom faktiskt 3-4e plats (åkte ut i semifinal) av 16 lag, den ni =D

På rasten igår på jobbet så tittade jag ut genom ett fönster.
haha, får syn på denna synen nedan..
Vem tusan sätter sig på en stol ute på ett tak?
pch vem tusan sätter ut en stol ? hahaha!




Här har ni min arbetsplats . hehe, morotskaka är ett måste =D haha ,

Nu ska jag duscha, sedan måste jag plugga matte .
orkar inte* men måste ju göra de om ngt ska bli gjort =/

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0