Kväll med BMW och Fredrik!

Godkväll !

har precis kommit hem.
var hos min kära vän Fredrik .
fick faktiskt ta pappas silvriga BMW .
woho!
tror han låna ut den för att ja snart får en egen bil :)

Vi såg på Min stora kärlek!
den var bra :)

innan dess skjutsade jag Lejla&Elina till donken :)


filmen var bra :) har sett den tidigare .. hehe, vi moffa i oss massa chips också..
och drack ramlösa . Jag tycker inte om bubbelvatten. men jag har ju godis och läskförbud (förutom lördagar) .
så jag var tvungen att ta de .. men snart är de lördag =D


tog en bild innan jag kilade hem, men den bilden orkar jag inte lägga in i datorn.
den kanske kommer imorn :)


bara för denna bilen snart blir min, hihiiii!!

Nu ska jag lägga mig.
för jag är förbaskat trött !! dör snart !
Godnatt
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0