Måndag

SLUT PÅ KRAFTERNA - TOTALT!

nu har jag gjort klart historian.
tror jag, det får bli som det blir .

jag har inga krafter kvar, herregud herregud.
idag skulle jag hunnit med en massa arbeten ju.
därav inget jobb.
inte nog med att jag inte tagit igen något så har jag tom missat lektioner så jag ligger ännu risigare till.
ajdå.
och jag kallsvettas, jag har ont i sandpapperhalsen, och jag snuvar .
jag är nog förkyld.

men jag måste pallra mig till skolan imorn.
måste .
skit också.

lägger mig nog nu.
godnatt,
/20;26 - DianaKines



SATAN I GATAN

jag är sjuk.
perfekt!
vaknade idag, halsen var som sandpapper, näsan  var hel täppt och huvudet bankade som en tickande bomb!
perfekt!
försökte verkligen göra iordning mig till skolan.
men det funkade inte.



hatar att behöva ta ledigt pga sjukdom.
för man missar mycket i skolan.
och måste ta igen det ,vilket man inte orkar när man är sjuk

så hela dagen har jag sovit.
vaknade för 1 tim sen, åt gröt och nu ska jag göra lite historia.
skit också, inlämning imorn.

Om det är någon i klassen som läser, vad gjorde ni i matte D och diskret? gick ni igenom ngt nytt i D ?
tell me*

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

vi gick igenom tangens på matte d och det sista på kap 1 i diskreten kram kommer du imorgon då vi ska prata med göte

2008-09-22 @ 14:49:00

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0