Måndag

HURTIGA LIM & JOHANSSON

nu får jag pusta ut i några minuter.
har vart en hurtig dag.
jag och elina bestämde oss för att ta cyklarna ut till spåret.
där gick vi hela 2,3 km (; haha.
och sen cykeln hem.

sen vid 8 så cyklade ELina ut till stan.
och jag cyklade hem... hurtigt va?




Några bilder från skogspromenaden ,, vet ju iaf vad Elina prata om hela promenaden (;

nej, back to work . inte på latsidan inte ,
utan matte för hela slanten. men vem bryr sig om cosinus, sinus och tangens ? ingen!


MÅNDAG SNART FREDAG

hemkommen,
jag och elina köpte med oss kebab på torngrillen.
och våfflor & tvål. haha.

båda två fick samtal om anställningsintervju idag.
båda två ska gå på utbildning/intervju på onsdag!
två olika jobb!
Hur stora är oddsen ? (; haha!


faktiskt så är det Donken jag ska på intervju hos.
haha ,, vad har jag gett mig in på? (;
men det kan bli intressant, om ja får jobbet så blir det iaf en erfarenhet!

2 jobb, ? klarar jag av det? jadå ^^,

Nu ska jag Och Elina jobba.. /plugga!
undrar hur mkt elina får pluggat ?(;

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

oddsen är inte så stora, men det är ganska så kul ;)



och vad tror du om mig, varför skulle inte jag plugga, jag är ju värsta stud ;P det såg du ju, skrev ju på som attsingen :)

2008-09-29 @ 21:12:28
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0