Onsdag

VISSA DAGAR ÄLSKAR JAG MITT JOBB

jomenvisst, vissa dagar älskar jag mitt jobb.
idag har det vart ok.
Sabina "Diana du är skit arg men ändå sitter du och ler"
haha, kan helt enkelt inte vara irriterad på jobbet.
nej idag vart det en bra dag på jobbet.
much to do, gooood ^^,

Jag saknar Sommarland, I really do.
sockervadd, mjukglass .. åh saknar !

STRESS OCH MER PRESS

tiden tickar , tick tack,
hur ska man hinna med allt eller?
nu ska jag ner och äta.
plugga matte,
sen är det ett jobb som väntar mig.
bäst för dem att det är något bra.

sjuuukt irriterad är jag med.
pappa var mitt senaste offer, likaså mamma.
stackarna, men jag får inte vara för knäpp
då får dem rycket, och bilen väntar ju mig nästa vecka.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0