Söndag

LÅT MIG ANDAS LITE BARA

hemma från jobbet .
det gick okej idag ..
ett avslut på denna månadens jobb, 48 timmar.
dem kommer nog sitta bra nästa månad =)

Nu ska jag bara andas och läsa lite kemi,
då jag inte läst ngt på kapitlet vi hållt på med i 4 veckor^^

sen ska jag ringa samtal till Elina.

jag&marcus i liseberg för 2 veckor sen :) treeeevligt!


EN SLAGS HATKÄRLEK

Förstår ni folket ? =D
Att om 72 timmar, då är jag Bilägare =D
eller ah. mamma äger den men den är min, vår (;

jag längtar så himla mycket . det kliar i fötterna och i händerna. jag vill köra min egna bil :D

nog om det.
gårdagen blev inte som tänkt . men vad gör det ? haha.
spenderade kvällen med Gabriela med ett släp som Louise, Joel, Lasse & Bengan.
Längesedan jag vart med den dära ungen Gabriela* men det har vart trevligt :)

(bilder kommer efter jobbet)
jo faktiskt, Jag ska jobba ! och jag vet, jag har sjuukt mkt läxor.
men det får bli i 4 tim iaf.

image78
kolla vad liten jag och söt jag är ;D eller vad säger ni ? (;


hahaha, kolla in detta .. Do You find me ? (;

Jag kan inte riktigt knäppa till vart problemet ligger.
Ens humör kan ställa till sådanna problem.
Men ens vänskap ska väl vara såppas starkt?
Lika starkt och hårt som elfenben.. eller?
annars kanske det inte är värt ngt?
Jag hoppas och tror att det bara är jag som är orolig åt en liten sak.
We will see .. <3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

Guru Josh Project - Infinity

2008-09-28 @ 16:49:15
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/
Postat av: elina

Diana, du får ju inte somna ifrån våra sms.. jag kunde ju inte somna förän 01.30.. Jag hade bara en enda i mina tankar, grr ;) haha

2008-09-29 @ 11:03:50
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0