Söndag

Godmorgon!

sitter här nu,. strax väntar jobbet.
skulle egentligen träna (första gången på X antal månader) efter jobbet.
men igår skadade jag mitt stackars ben så det blir nog inte så.
4 eller 6 timmars jobb ist?

Gårdagen i lite bilder!


Vi blev ganska blöta efter färden - flumride .
bilden är på hemvängen, jag vann min Morgan, flodhäst och Louise vann Stardust - film.
även marcus vann en flodhäst, Elvis ^^,


Självklart hade vi VIP armband .. det ger lite förmåner att jobba på Sommarland ;)
Posarn Marcus? yesbox!


haha bild i Colorado, jag fångade ögonblicket ^^,


Marcus vann Elvis, så jag blev avundsjuk och spelade upp alla pengar, men jag vann tillslut :D haha



Det var en trevlig lisebergs upplevelse, jag vann mitt gossedjur tillslut.
och bytte söta giraffen mot Morgan, flodhästen.
Så jag & Marcus gick hem med varsin 'ful' flodhäst, hans elvis och min Morgan.

den är charmigt ful^^, haha . Stod där vid djungelhjulet och ville verkligen vinna.
spelade upp massa pengar, men jag vann!

Vet ni? jag har nog blivit för gammal för åkattraktioner.
Trodde jag skulle dö/hjärtat skulle ploppa ur när jag åkte Balder .
Har aldrig känt av ngn åksjukhet eller sådär, men det gjorde jag denna gång. haha!



just det ! jag fick av mitt Jade armband . haha med lite glidmedlen, tvål, vatten och en Syrras hjälp så gick det.
men har blämärke på tre ställen på handen nu. hahaha!!


det blev en inte så lång vistelse på Liseberg .
marcus behövde plugga, han går på chalmers serrni^^,
och vi andra var trötta, dem två bruttorna hade festat dagen innan.
jag var åksjuk ;) haha !
tur att vi gick in gratis och åkte gratis då =D

Så jag kilade hem till Elina, vi köpte pizza och såg på Guldkompassen .

När jag sedan på natten cyklade hem så träffade jag på massa djur i majåker.
det är nämligen cirkus idag,
men ack vad äckligt det var att inte se dem i mörkret, såg bara ngt som rörde sig!

Nu måste jag springa, jobbet väntar!
18;58

nu har ännu en jobbdag på 6 timmar runnit iväg.
de sista två timmarna idag var sjuukt sega.
men men.
det kom 10 nya idag, som skulle börja jobba.
vet en som tyckte det var lite retligt iaf (; haha.

är så sjukt sugen på brända mandlar.
igår var jag så snål så jag sket i att köpa.
skulle köpa idag efter jobbet, men glömt plånboken.
och gabriela svarade inte, den ungen!


men imorgon ska mandlarna göras, hoppas de blir gott.



Klockan 20.00 ska jag se på Hål i Väggen .
ny tv serie som kommer från Japan.
där Björn Gustavsson ska vara med, och även andra kändisar idag.

Kan nog bli kul,
men tills dess så ska jag kolla lite, kanske orkar jag läsa lite fysik också.
21;45

känner mig totalt värdelös.
jag orkar inte med skolan.
orkar inte matte, fysik, kemi, svenska, historia, religion, orkar inget. Ingeting..
skit också, men kunskaperna hoppar inte till hjärnan automatiskt.. tyvärr =/

vill bara gråta.



tror jag är för seg i hjärnan för att förstå.
så jag ska göra iordning mig och lägga mig o läsa.
sova tidigt så jag kan samla krafter tills imorn.
Då måste jag försöka plugga !!

Godnatt,/Diana
22;20

jag fastnade för internet.
började kolla massa Au Pair förmedlingar,
och saker som har med Au Pair att göra.
de flesta förmedlingar vill att man ska ha jobbat med barn i ca 200 timmar.

hittade en som bara krävde referens från barnjobb.
så jag mejlade ngr frågor.
och hörde om praktik på dagis 1v skulle funka?!
hoppas det, för isf ska jag fråga efter praktik på ett dagis !

Samma Au Pair förmedling som Louise hade, och louise sa att det endast krävdes typ barnpassning eller praktik, så jag hoppas på det :)
Pojke med baseballhandske
jag är sjukt taggad,.,. vill bort från Lidköping,
har bestämt mig för att jag ska jobba som Au Pair i London hösten 2009.
och jag ska iväg, många som inte tror på mig .

Godnatt../Diana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

se inte så kaxig länge, inte bara jag som är kärring haha

2008-09-14 @ 19:12:54
Postat av: Diana svarar

Patricia(anonym) ; haha, men jag åker iaf alla grejjer, din tråkmåns sitter bara vid bänkarna o cäntar, eller vinner 4kg godis (; haha!

2008-09-14 @ 19:57:04
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag tycker du ska andra tillbaka & skriva sa som du gjorde forrut, nar man anvander bloggkoll kommer det inte upp nar du skriver nytt i samma inlagg.

2008-09-15 @ 12:46:15
URL: http://miquaela.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0