Tisdag

INGEN MATTE HÄR INTE

jag somnade i 1 tim, det var skööönt.
gjorde ett matte tal. jag klarade det.
så det kändes bra så nu ska jag äta och se på GossipGirl.
får nog kolla igenom matte lite till kanske.

men man ska egentligen inte göra det dagen innan.
jag hoppas jag kan allt.

ps; om det regnar imorgon på morgonen så får jag ta pappas bil till skolan=D
hopaps hooppas det regnar (;

REGN REGN BORT MED REGN

jag orkar inte med regnet.
var iprincip som en handuk doppad i ett badkar fyllt med vatten.
När jag kom hem från skolan.
det var en kall och jobbig och hemsk cykeltur hem.

sista matte lektionen, (matte Diskret) kändes väldigt onödig.
då vio inte gjorde något.
jag och patricia satt tysta som döda stockar.

Nu ska jag ta en tupplur på ½tim-1 tim.
sen är det matte som gäller.
eller mja några uppgifter ska jag väl göra ^^,


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0