Tisdag

Godkväll!

ingen uppdatering här inte,
börjar bli dåligt.
jobb och skola tar kål på mig.

vilket resulterar till att jag försover mig många gånger.
dålgit dåligt, måste bli bättring..

men vet ni vad? om 2 veckor 1 dag får jag min bil,
då blir det skärpning, 1 oktober!


vad mer då?!...
sitter här och äter man,
ska nog plugga lite sedan .. (men orkar man det?)
ikväll avslutar jag med ett GossipGirl avsnitt iaf.
längtar !!!


bilden är sjukt klockren, så känner jag just nu inför skolan .
de kommande veckorna kommer inte bli slappa,
v.40 börjar helvetet .. hm, stå ut, stå ut!

20;02
woho!
längtar tills helgen.
delvis iaf,
på fredag är det spex och fest för full rulle.
och på lördag är det göteborg, jag längtar.
för nu så behöver jag shoppa loss.

lillsyrran ville ha min höstjacka från förra året.
det betyder att jag "måste" köpa ny jacka
det var ju synd ;) hahaha !

längtart !!

21;02
Vad har hänt sen sist?
ingeting.
elina behövde hjälp, ringde henne. blev lite snack ^^,
avbröts av en telefonförsäljare. haha kul samtal faktiskt, typ såhär.

Hejsan ! jag ringer från tele2, är silvia där?
nej det är hon inte .
är du syster eller mamma?
syster, är du telefonförsäljare?
haha, ah det är jag, haha jag har ett blligt mobil bredband för bara 29kr/mån, det kostar vekrligen bara det.
okej, vad får du för detta då?
ehm, va? ingeting.
inget? klart du får provision, nu ljuger du va?
ah, kanske lite då.
haha, man ska väl inte ljuga för ens kunder? då får man inga kunder.
ah men det är jätte billigt
aha, har du det själv eller?
ehm, neee. men ja tänkte skaffa mig det.
ahaaa ja ! binder man sig till ngt?
eh ah i 12 månader, men du får 2 månader gratis.
jaha, det va de ja tänkte, alltid ngt fuffens
ehm, är du telefonförsäljare eller?
haha, ah det är jag faktiskt .. så jag vet,
haha, jaha, ah . men du vill inte ha ngt då?
haha nej tack,
säkert?
ja, helt säkert, lycka till med försäljningen!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

hahah du dissade mig för en telefonförsäljare, det ska du allt få igen.. för jag har aldrig dissat dig för någon ;)



om ett år kommer vi nog skiljas diana, du till london o jag till australien om det blir som planerat !! hur ska vi klara oss ?? :O <3

2008-09-17 @ 09:57:40
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Silvia

hahahhahahahhahaha!!!!! bra gjort!

2008-09-17 @ 22:26:16
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0