Torsdag

Godkväll!

jobbet gick bra idag.
ska ner och pressa 2 apelsiner, färskpressad juice!
vill bara visa en sida som Sebastian skicka.
sjuuk humor. men julia låg ner på golvet och garvade .

har ni 5-10 min på er?
kolla in denna sida, men bara för er som har sjuk humor.
vissa kan tycka det är känsligt också.

nedan har ni ett exempel på vad det är för humor! Julias favorit*


http://city.tomsk.net/~alisher/shared/bunnies/

Efter skolan kilade jag och elina hem, jag lagade pannkakor åt julia och elina.

Catrin!; Du får berätta om london, om au pair jobbet, ditt jobb, vilken förmedling du har osv !
antingen via mejlen eller här :) du hade ju inte blogg .. men kanske kan mejla dig !!!


HejsanHejsan!

sitter i studielandskapet,
jag och carl planerar våra måltider.
vi ska göra fria måltider till våran lektion, matlagning^^,

aja.
idag ska vi se på 'ett öga rött'
det är ngn temadag,.


Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej, på tal om bra humor, min favorithumor sida:



www.string-emil.de



värd ett kik(Y)

2008-09-18 @ 22:56:02
Postat av: Diana svarar

Otto(anonym); otto för helvete, inga sådanna sidor hos mig va ?^^

2008-09-18 @ 23:04:52
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Haha Otto hade speciell humor =D

2008-09-18 @ 23:24:11

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0