Torsdag

YOU KNOW YOU LOVE ME

matten gick skit.
komunicera med fredrik om matte tal via tel gick inte bättre.
får helt enkelt ösa thomas m matte frågor imorn.
ögonen sluter sig.
och ena ögat svider, allergi attack, mot vad?

ska se GossipGirl avsnitt. sen är jag värd lite sömn.

(ps; det ska föreställa gossipgirl huvudrollerna :)
godnatt

MIN BIL ÄR SNABBAST!

skulle kolla upp hur lång tid det tar att accelera 0-100km/h med min bil
calle tjatar så mycket om det.
sagt och gjort.
det tar 18 s. haha! tänkte jämföra med farsan bmw
hahaha, den ligger på 8s .
opps! haha, skillnad?!
Pappa är framme i gbg när jag är i skara (;



och en annan sak.
såg nu att min instrumentpanel är ju mitten av bilen.
herregud, altlså inte bakom ratten ..
känns ju jätte konstigt.. eller?


ser ni?

tillbaka till matten!


STACKARS SMÅ BARN

hemma efter en stadstur med Calle.
han tvinga med mig till byggvaror, hjertbergs och hem till honom.
bäst för han att han bjöd mig på glass och päron :)

kollade igenom lillsyrrans skolkatalog nyligen
(den har kommit! och vi har inte ens tagit kort, ska ta kort imorn!)
stackars små barn.
flera cm tjockt lager med smink, urringade toppar, bhn som sticker upp och push up.
stackars små barn.
varför göra så mkt för endast ett kort ?
som om folk dömer en för skolkortet.. och om dem gör det, so what?
Vad ska de bli av dessa barn?


det var bättre på gamla goda tiden ?
jag sätter väl på mig en tröja, sen är jag redo.

... och sen vart man bjuden till Niklas i helgen då.
Davids lilla twin brother (; haha . som fyllde 18 förra vecka !
Vi får se hur detta artar sig,,

matte var de nu. måste bli klar med allt iaf !!! ett måste!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Bilen jag pratade om heter Volvo 480. En väldigt udda bil som riktigt andas sportcoupé.

2008-09-25 @ 18:53:32

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0