Torsdag

Godmorgon!

klockan står på 07.16 och jag har bråttom.
första lektionen är matlagning.
inget man kommer försent till.
Tur Tur att vi ska göra frukost idag.

jag är nog lite bloggsjuk .
vaknar och har bråttom.
men jag sätter mig och bloggar ett inlägg.. aj aj aj,
ändring va!

Jag saknar grilkvällar och mysiga sommardagar!



16;37

På Aktier och fondsparande lektionen; Diana & Calle kollar igenom en lista på Företag och kollar ifall de känner igen några

Scania! Scania ! Jag vet va det är för ngt !!
Okej Diana, vad är det då?
Jo men hallå! jag vet, det är ju Scan!!
Neeej Diana, åh. det är ju lastbilar!!

haha opps* jag tänkte väl att Scan inte kunde kalla sig Scania också . haha!!



Nog om det.
idag blir det inget jobb, utan ska plugga igen lite matte hade jag tänkt.
Jag ligger över en vecka efter planeringen, som de flesta gör =|

men först! ska jag kolla på ett avsnitt av GossipGirl.! det är jag värd ^^



21;15
nej vad trött jag blir.
när jag stängt av datorn senast, skulle jag bara leta efter en bok.
det resulterade till storstädning.
jag vräkte ur allting,
och skulle då samtidigt städa och göra snyggt.
så det tog mig några timmar, och det är halvt/halvt klart =/
och jag har inte hittat boken.
skit också, vart har jag förlagt den??

försökte göra lite matte.
de första talen gick bra, sen fastnade jag . skit också.
jag behöver hjälp.
skit skit. provet närmar sig med stormsteg.

Jag ska se på Gossip Girl senare. blir aldrig av ju.



Jag hittade ett gammalt fritidskort.
Städning var det ja. haha
kortet var från 2005,
då kostade det 510kr för 150 dagar.
nu betalar vi 550 för 100 dagar.
men man ska väl inte klaga .

ett fint halsband också, men det har rostat/oxiderat, tragiskt nog.
Köpt i Prag, från syster min.

och trippelkort på mig. jag klickade de imorses.
herregud vad Gul jag ser ut att vara . ^^

22;01


Gabriela smsade förrut och frågade om jag skulle med till torsdagsklubben i Skövde.
Hon är rolig ibland, där sitter jag försöker plugga, skola imorn 8.00, skit trött och i mjukisar.
Jo men visst alltid redo för party (?)

haha nej . Den rejäla festen väntar på mig den 19e.
Nästa fredag. Då vill Kines ut och röja ^^,

Nu ska jag starta den förbannade GossipGirl.
trycka i mig massa chips (då godis och läsk är förbjudet)
dränka mina sorger i detta .
sorgerna över att matten går skit. enhetscirkeln är skit.
jag är sjukt trött. jag orkar inte med skola.



Godnatt//Diana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

du är ju sämst på aktier o fondsparande ;) haha

och du, du är inte ensam om att ligga efter, jag ligger nog lite mer än 1 vecka efter i min planering, puh! :P

2008-09-11 @ 21:11:23
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Heej! Hoppas allt är kanon med dig! Va kul att du läser aktie och fondsparande, hörde att calle va sugen på att gå med i unga aktiespararna i lidköping och han sa att du också skulle vara intresserad.. Vore grymt kul isf =) Ska fråga elina igen med. Skulle va jättetrevlogt ifall ni blir medlemmar, det är bara att höra av sig =) Kramar Lisa

2008-09-11 @ 23:06:19
URL: http://lisurt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha det är ju calle i ett nötskal! Men gör det, han kan ju berätta vad jag sagt till honom =)ha det toppen!

2008-09-11 @ 23:44:51
URL: http://lisurt.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0