Underbara systemkamera Anton!

godkväll!

nu är jag hemma.
det blev 6 timmar. jag tänkte på min bensin peng (; haha !

kollade in ett urval av Antons bilder från Skagen resan.

publicerar ngr här .. hoppas och tror jag får tillåtellse till detta.
tagna från Antons Sida,, kolla in den .
då Anton tar helt sjukt fina bilder ----> http://www.flickr.com/photos/antonlundin


Snart slut på resan

Jag & Patricia på hemvägen .. fin bild :)

Ett sista smile
Jag och patricia, ser ni hur sjukt skarp bilden blir eller? Gud jag älskar Systemkamera ..
synd att jag då inte har råd med en sådan .. måst eju tänka på bensinen ;)
(det räcker med en liten kamera till mig, )

Taxfree
(TAX FREE =D haha, jag köpte allt godis med mig, till mamma, pappa o lillsyrran :)

Klappa fisken! by Anton Lundin.
Vi var på Aqvarium eller va de hette ..tror vi pekar på en fisk som såg liksom ut som sand =P

DSC_0148_2 by Anton Lundin.
här var vi vid ngn öken ^^, typ nordens näst största eller ngt .. ^^,

DSC_0295_2 by Anton Lundin.
fina vågor och fin fin bild,, så duktig är du Anton =D hehehe

DSC_0339 by Anton Lundin.
jag & karl mikael skulle hoppa .. och det gjorde vi . haha!

Samlad trupp mellan Kattegatt och Skagerack by Anton Lundin.
heeela klassen samlad .. hopp hopp !
haha jag skummer mig med min scarf osså . attsingen, men fin bild ändå =D hehe ,, och skarp som tusan!!

DSC_0111_2 by Anton Lundin.
Skagen gänget, Nv3b :)

DSC_0117_2 by Anton Lundin.
ett till Hoppkort .. jag tycker dock Fredrik har lyckats bäst :D haha (längst till höger) jag skyms igen,. haha!

DSC_0072 by Anton Lundin.
haha jag lyckas nästan aldrig på dessa hoppkort :D

På bussen by Anton Lundin.
på ditvägen .. jag och fredrik och min kära Nalle. haha, alltid med :)

DSC_0405 by Anton Lundin.
Skagenmuseet :)

Money, money, money... by Anton Lundin.
Money Money Money !!!

DSC_0248_2 by Anton Lundin.
De beställde lite fel. hahah så Fredrik fick en cola på 0,8 liter hahaha!

DSC_0218_2 by Anton Lundin.
Vi väntar på sälmatning . hehe =D

DSC_0175_2 by Anton Lundin.
min energiförsörjningsgrupp .. och Daniel, min favvomattelärare .. som dem förresten tog från oss =S

nej nu orkar jag inte lägga upp mer bilder. hehe ,
ni får som sagt kolla in Antons bilder .
sjukt fina :)

http://www.flickr.com/photos/antonlundin

Nu ska jag nog käka mat .
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Daniel ville hellre ha oss, skötsamma teknikare:)

2008-09-07 @ 21:09:06
Postat av: Fredrik

Den colan var inte tråkig. jag var tvungen att hålla den med båda händerna för säkerhets skull ^^



Svar till Ottos kommentar: Vad jag vet så blev daniel väldigt besviken över att få byta oss mot teknikarna :P

2008-09-07 @ 22:57:19

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0