Varför blogg?

Godkväll!

jag satt precis och undrade varför jag har min blogg egentligen?
jag är inte känd, kommer aldrig bli osv,
varför lägger jag då massa tid på detta?
skulle vi räkna hur mkt jag lägger på bloggen skulle det bli flera dygn!
tragiskt nog*

men varför?
vad får jag i gengäld?
någon kommentar i veckan, endast för att andra bloggare vill fiska en unik besökare för dagen?
Vad gör det mig om 85 läst min blogg eller 4?

egentligen.

Varför har jag den känslan när jag trycker ett kort.-
detta måste upp på bloggen,
denna rubriken ska jag skriva på bloggen .
vänta. måste ta kort på detta till bloggen.

varför sitter ni och läser detta förtillfället?
vem är ni? vad vill ni? varför slösa er dyrbara tid på att läsa vad en kines skrivit?
jag är bara jag, jag skriver (för det mesta) bara om mitt liv.
min tråkiga vardag, no special.. hm.
Vad får ni utav att läsa om mig? ingeting. noll.

Trots detta så forsätter jag.
jag forsätter skriva mina inlägg om mitt liv, vad jag käkat för mat, vad jag gjort idag.
Trots detta fortsätter du läsa om mig, du läser om vad jag gjort, och vad jag käkat för mat.

herregud.
nu har ni pallrat igenom ett långt inlägg som jag skrivit.
varför? var det så intressant? och varför skrev jag ens detta? hm hm,
vi människor är konstiga varelser . right.

om jag ändå är på G så kan jag ju berätta för er att jag ska se på Hitch nu.
den går på tv klockan 21.00 .
Så nu vet ni det, vad jag gör de kommande timmarna.
det var ju intressant. le och var glad !

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0