Långfredag 10/4-09

Tragiskt.

Vädret är strålande.
och ni som känner mig vet att jag inte vill sitta här.
men vad gör man ?
känns som jag sms terrat alla människor jag känner.
ungefär.
men jag får vänta mig till kvällen.
ska till frida med co .

och nu tackade jag precis ja till jobb.
8-15.
Men jessica är ju bara föör söt.
och jobba med malin&philip är kul!
nackdelen var att jag skulle luncha med emilia.
men emilia förstår nog ( har precis smsat henne,)
och jag har erbjudit henne nästa veckas alla veckodagar.
vi får hoppas på detta <3


Jag vill inte snubbla vid mållinjen.

Jag vill verkligen inte vara fast här.
Jag vill inte vara tvungen till att göra något.
Jag vill inte utstå denna vecka.
Jag vill verkligen detta.

Jag skulle nog vara lyckligast i Lidköping.

Jag ska ta en glass med Calle&Daniel.
Jag behöver detta.
Jag behöver inte mattematik.


inte kan man säga nej till mig? haha!
nej jag skojja, men tuusan då!
1½vecka kvar, härda, och hoppas på det goda!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0