Måndag 27/4-09

Har precis tryckt i mig en mcflurry Oreo,
mumsgott !
det var en vääldigt lugn dag på donken idag.
skönt faktiskt.

helt underbart väder det är & ska vara i veckan.
me like.

imorn är det X DAG, men sjölvklart ska vi ha 5h svenska.
kuul . noot.
sedan ska jag fika med emilia, like usual ;)
sen är det nog städning & förberedning för min & patricias del.
och jag hör att det regnar ute nu.
bra bra bra !!! 
för efter regn kommer sol, och det är bra att de regnar på kvällen !

godenatten!

Det blev en vila på 2h och 45 min.
haha sjukt. 
och då pga jag satte klockan.
jo för nu ska jag till jobbet.
en cheseburgare slinker nog i innan.
vi hörs!

Idag är det fint väder, 
och finare ska det bli.
underbart!

jag var sisådär vårsöt idag.
iaf min klädsel - me like !
inköp från göteborg btw.

ikväll väntar jobb, 17-21.30
segt, jag är halvtrött.
ska lägga mig o vila nu.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0