Onsdag 1/4-09

April, april din dumma sill.

första april.
sjukt.
om 2 månader och 9 dagar åker vi runt på stadsrundan.
jag har tagit studenten.
sjukt.

det är så mycket jag vill göra, men hinner inte.
jag vill träffa ett X antal kompisar, men hinner inte.
Jag vill kunna se på film och ta det lugnt, men hinner inte.

fast idag var jag, patricia, josse&carl och tränade.
dock ej intensivt, vi kom på att vi skulle lyxa till det,
med bio - Kenny Starfighter.
så blev det, men innan dess tog jag med lillasyster till solen.
såå skönt, jag somnade. men det var en pina för Julia!
och jag var vårfin till bion.
har fin fina klänningar som jag vill använda, och idag kändes det perfekt att börja.
det var 15 grader och soooolsken!
jag fick börja använda ACn i bilen. haha :)


bion var rolig&bra, tror dock den skulle vara bättre om man kunde förknippa den med barnserien, som jag tyvärr inte kunde ... :)


Tack Elina för bravaderna på min födelsedag!

vet ni vaaad? jag har blivit övertygad om att inhandla mig en MacBook.
själv har jag ingen datakoll, men jag litar på Anton, dessutom på min syster
"MacBook har kvalité" .. haha, kommer nog bli jobbigt med omväxling med programmen,
men jag lär mig, anton får lära mig ^^, han är expert :)
hoppas den är värd det! då den lilla datorn på 13,3" är en dyr jäkel :P
i helgen ska underbarheten beställas iaf :) om jag inte ändrar mig ...


Nu ska jag se klart på Patrik 1,5
jag borde göra annat, I know.
men klockan är efter 22.
min hjärna fungerar ändå inte.

och jag har bilder att visa er,
men med denna datorn hinner jag inte.
det får bli i helgen,
och när jag får min egna dator, då jäklar ( ;

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

åh kul kul med ny dator:) och har du såå mycket i skolan nu? usch! vi ses! :L)

2009-04-02 @ 13:32:35
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0