Onsdag 22/4-09

jag tänkte unna mig Gossip Girl nu.
eftersom dem säger att man ska ta de lugnt innan prov.
jag lyder bara order.

Frida!; allergisprutorna har hjälpt mig dämpa en del, absolut! fast processen är så lång (minst 3år) så det gick väl an nu när jag gick på skola i Lidköping, och började såppas tidigt. klar till hösten.. dessutom så kostar det en ganska stor summa när man är över 18 (jag påbörjade när jag var 17, o fick därför gratis.) för jag vet att Silvia ville ta sprutor, men att det var ganska dyrt..(åt andra sidan är medicin dyrt också) men jag måste fortfarande ta tablett då och då, men vi får se hur det blir till sommarn! tidigare har ja behövt tablett, näs&ögonspray!
så ja vet inte om ja skulle säga att de va värt, .. det kliar som fasen och man får feta bulor efter dem,, tänk dig i början tog ja 3 sprutor/1gg vecka i 22 veckor.. och efter varje spruta klia de&blev stora bulor efter, då dem sprutar in de som vi/jag/du är allergisk mot,, 
kom inte på ngt annat sätt att svara dig ^^

2v0n253_36214329.jpg

 


Löjligt.


vissa saker är så sjukt löjliga.
sjuka frukter.
haha. 

matten är btw boooring.
jag tror faktiskt jag skiter i det,
för att jag lär mig ändå inget nytt ..

Hur ska jag klara mig utan er?.



det är sjukt läskigt hur man omedvetet byggt upp så många känslor.
sjukt.
jag kollar på studentguiden och får klump i halsen.
säga farväl till lärare?
allt roligt kommer ta slut.
jag vill inte,,
Nv3B är min klass, även fast man många gånger "får rycket på den"
sjukt.

Nu har jag belönat mig med slutet av gårdagens film, Wedding planer.
eftersom psykologin blev klar.
nu är det bara mattematik kvar.
jobbigt.

angående bilden - photobooth is the shit ;)

popkonst.



Jag älskar photobooth.
för då kan jag lätt ta ett kort, utan att behöva föra över .
och ni får ngt att kolla på ;) haha!

snart ska jag börja plugga.
känns jobbigt, eller ah.
kan inte sätta pejl på vad som är svårt.
så då vet jag inte vad ja ska plugga på.
jobbigt.

jag fick hem en ny klassdress idag.
då färgerna inte överenstämde.
det fick bli ett par neutrala grå byxor till min maringröna tröja.
för att undvika fel igen.

dessutom fick jag hem ett 'tagentbordsskydd'.
som jag buda hem på tradera.
det är som ett osynligt smalt plastlager över tagenterna.
brabra.!

och anton har fixat msn, Vlc (och jag fixat firefox) till min dator idag.
och vet ni vad? 
barnmottagningen fylller 50 år, 
och jag fick biokort värde 50kr :)
snällt va?
ingen stor summa, men man blir glad :):)

Anton!; varje gång jag uppdaterar med min dator så kan jag inte skriva med olika fetstil.
exempel, texten ovan blev automatisk fetstil bara för att min rubrik "popkonst" var fetstil.
hur kommer det sig?? och denna texten ville jag skulle vara kursiv utan fetstil, fast de funkar inte =(

På barnmottagningen.

jag har precis fått 3 allergisprutor...igen.
ska sitta här i 30min.
har svarat på en enketundersökning.
det har inte blivit så mkt plugg.
menmen.

vi hörs!


Mottagna kommentarer:
Postat av: Anton Lundin

Problemet med fetstil kan jag tyvärr inte ge något svar på rak arm, eftersom jag inte vet hur din blogg ser ut när du uppdaterar.



Om det finns ikoner för textkorrigering i bloggen borde man kunna använda dessa (genom att först markera önskat textutdrag), annars vet jag inte riktigt hur man kan gå tillväga.



Vi får kolla på det någon gång.

2009-04-22 @ 14:45:43
Postat av: ELINA

Diana diana, det är allt tur du har din vän Anton. Utan honom vore du inte mycket till datormänniska ;) haha.

Imorgon ska vi även ses, för det är synd om Antibiotika-Elina, så det så :D

2009-04-22 @ 16:25:29
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Sebastian

men diana! använd nya safari istället för firefox! mycket bättre.



du kan ladda ner det här: http://www.apple.com/safari/download/



puss

Postat av: Frida Bredelius

Tar du sprutor för pollenallergi diana?

Funkar det bra isf? är ju också allergisk. men tar tabletter, har funderat på spruta.

2009-04-22 @ 20:31:55
Postat av: Johanna

vad du skriver! :D kul! träffas snart frågeteecken??:)

2009-04-22 @ 23:05:47
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Silvia

hey! rättelse... minns inte nånting om pris på allergisprutorna, men det skälet till varför ja tacka nej var för att jag skulle iväg till belfast och sen börja plugga... så ja hade inga planer på att stanna i lisch lr vara tillgänglig där så regelbundet som dte behövdes!



och nu tkr ja det låter läskigt med de där bulorna =P

2009-04-23 @ 08:00:49
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Silvia

förresten, vet inte om det abra är på min dator ja ser dte så men av din bloggdesign så är det bara headern som syns... alltså det gråa omkring på sidan syns inte när ja kollar din blogg...

puss

2009-04-23 @ 08:02:40
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0