Onsdag 29/4-09

en bild säger mer än 1000 ord.







Firefox är snäppet bättre när det gäller blogg.

då sitter jag här.
för trött för att orka placera in de sista in i garderoben.
jag drog ut allt ur min garderob.
det var jobbigt.
men nu har jag rensat :)
och jag har över en halv meter med t-shirts. haha.
som jag aldriv använder
ni vet stora fula t-shirtar :P haha, like klassfotbollen osv.

och jag ser att min garderob behöver uppdateras ;)
iaf lite .. ;)
och på Lördag ska jag & Julia åka ner till Trollhättan :)
och hämta upp mamma som redan är där från fredag.
men vi ska hinna med en shoppingrunda :D
me like :)

Btw, än en gång har jag lyckats sova över 2h på dagtid ^^


detta är jag just nu .
väntar att klockan ska ticka.
men vad ska jag göra hemma?
jag borde städa graderob & skrivbord.
jag borde göra några matte tal.
men va fasen det är ju så fint väder ute.

jaja, får väl börja med min garderob.
alltid kul att rensa garderob , 
det blir så snyggt efteråt :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

sötis på bilden over there:D

2009-04-29 @ 13:35:25
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tss, jag vet inte om jag kan kalla mig söt ;P

2009-04-29 @ 19:08:03

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0