Söndag 5/4-09

Arg.

jag är så arg på mig själv.
åh, har suktat efter en klänning.
den finns itne i min strl.
har kollat varje dag ett tag, men sen slutade jag.
sen kolla jagidag.
och då har den funnits igen, och självklart är strl slut.. igen!

åh åh åh.
jag förlåter mig typ aldrig .
fandå.

Nu måste jag sova.
tydligen ska jag plugga imorn 10.00
det blir kämpigt värre!


Jag finner inga ord.

Dagarna bara rullar iväg.
Hur underbart är inte det?
Jag längtar till studenten och sommaren!
fy fasen vad bra det kommer bli.
mumma!

Idag har jag jobbat, sjuukt trött var jag.
eftersom elina häckade hos mig inatt.
tihi, men vad gör väl det ? ;)


Jag saknar Stockholm och Solen, fast Solen är ju hos oss :)

idag har kräftan varit på skönhetssalong ;)
bytt till sommar skor, även kallad däck, haha!
och fått städning utanpå och innuti,
lyx va?!
och det var meningen att JAG skulle betala ^^,
tur att jag jobbar !

ikväll ville calleballe att jag skulle iväg och spela tv-spel.
men kroppen säger tyvärr emot.
skönt att inte göra något faktiskt.
jag är värd det.
sköönt, skan og sätta på en film eller ngt.
vi får se :)

Tur att jag inte är bortglömd.skit tur.
vad gör väl det ifall jag väntar ½år eller så.?

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

va lämnar du in bilen för att göra det? hehe. iförsig jag gör det inte själv heller men pappa:P Dianadiana! har du tid nåt i veckan??att ses! puss!!

2009-04-05 @ 21:18:42
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: -marie.sistersdesign-

ja kan ja ;)

skönt att det blivit bättre!!!!

2009-04-05 @ 22:23:50
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
Postat av: ELINA

haha tack för att jag fick häcka hos dig, iallafall en del av natten, innan jag nådde min egna ljuva säng vid halv 4.. ;) Nu ska jag dock gräva ner mig och mitt halsonda och se på O.C . Hörs imorgon!

2009-04-05 @ 22:54:09
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0