Tisdag 21/4-04

Jag ska nu se på weddingplaner.
med Jennifer Lopez, på min dator.
det är jag värd.
även fast det inte blev så mkt matte idag.
äsch jag fixar det ! måste ja ^

Gabriela kommer alltid att vara min vän.


Nu har jag fått kvinnligt besök,
ett avbrott, hon kommer fast hon inte är välkommen ;) haha!
men det var ändå ett trevligt stopp i pluggande, behövde det.

psykologin är halft klar.
iaf är översiktsfaktan klar.
det får bli imorgon.
ska kolla igenom matten igen .. 
imorn måste, måste jag verkligen plugga på studiepasset!!!!!

med min egna dator så uppdaterar jag oftare,
och med bilder,, måste väl få liite cred för detta ? ;)


idag måste jag plugga.
fast det är svårt att komma igång.
iaf med psykologin.

först måste jag kolla igenom lite matte.
sen psykologi!

ett collage (yes, jag har laddat ner picasa till min mac!)
och det gick snabbt ;)
så ni kära läsare kan förvänta er bilder,
och bilder som inte kommer 3 veckor efter.
haha,, massa bilder .. för det går s snabbt och lätt nu!

dessutom har jag kopplat in en liten mus!
woho, i väntan på min blingbling mus (?)
hehe!

nej- läxor var de va ? ;)

En ny dag, hårda tag.

Nu ska jag iväg.
skönt med sovmorgon.
ska till donken innan.
köpa med mig deras goda frukostmacka!
och även kolla ifall det nya schemat har kommit !
alltid lika kul ;)
hejhopp!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

vilken sötnos!

2009-04-22 @ 11:46:56
URL: http://johannawahlman.blogg.se/
Postat av: Hanna Svendsen

gud vilka fina kort på babyn, er också givetvis;)

2009-04-23 @ 13:37:13
Postat av: Fatma

ooooh, du har bild på min underbara bebis :D

2009-04-23 @ 22:14:00

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0