Tisdag 7/4-09

Jobb här, och där.

Jag är uppe!
helt sjukt vad jag sover och vaknar av mig själv nuförtiden.
igår somnade jag strax efter 23.
skööönt.


This song - me like ;)

Strax ska jag iväg till donken,
jobbar ett kortpass på 3 h,
därefter sticker vi/jag direkt till Skara där jag ska jobba i 3 h.
ska bli kul att se den nya inredningen där,
eftersom vi i Lidköping ska få likadant ! :)
och kul med lite omväxling !

vår dator är sämst här hemma.
jag får spader på den,
jag vill ha min mac, Nu!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

helt sjukt va lika musik vi lyssnar på! har också precis börjat lyssna på låten i helgen! =D

2009-04-08 @ 09:26:05
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0