Torsdag 23/4-09



I'm home, and mätt ^^
idag var en bra jobb dag, och remodlingen är börjar ta sig
det kommer bli kanonsnyggt på donken.
det är bara synd att vi inte får tröjor,
fast den hemska gröna färgen passar iofs in på inredningen ;P
haha.
vissa/många av mina arbetskompisar är bra :)
och jag ser fram emot personalfesten väääldigt mkt !

Imorn jobbar jag 12-21
så jag får sovmorgon.
så jag ska se på en film ikväll,
på min lilla mac!

btw, vi ska nog (äntligen!) köpa en ny stationär dator.
mamma fick ryck idag,
haha så på söndag kanske, 
och vem var jag då tvungen att ringa och rådfråga (då vi såg annons)
kan ni gissa ??
självklart min privata expert, Anton :)
och det var godkänt :D

nej, nu ska jag vara snäll och diska 
sen är de film :)

sitter i samhällarnas studielandskap.
herregud.
ibland undrar man hur dumma folk får vara ;) haha!
har ju en framför mig - elina, haha!

det har varit en dålig dag idag, 
först hann jag inte redovisa min psykologi,
sedan så gick matteprovet skit,, vad händer?

skit samma,
en lektion. sen är det helg!
fy farao vad skönt!
jobb ikväll och hela dagen imorn.
men på lördag är jag tusan i mig värd shopping!!!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: ELINA

HAHA men hur dumma är inte Naturare då om dom ens kommer på tanken att besöka oss über smarta samhällare :) och du, jag lämnade in provet !! (A)

2009-04-23 @ 16:36:39
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

taaack sweetie jag är jätte glad! synd att du inte fick det hde varit roligt! men inte deppa du har ju massa jobb ändå!! vad bra hehe när ska vi klämma in en dag då? snart! vi får gå ut snart som vi sa! pussen

2009-04-23 @ 22:22:07
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0