Lördag 22/8-09

Babysitting.

puuuh, då var jag klar för ikväll.
Sophie&Jarl är på middag med vänner.
Så de fråga mig om jag kunde vara barnvakt ikväll, och visst kunde jag det!
Har ju ändå inte så mkt o göra än .. och barnen är så härliga.

De har kollat på Scooby doo (bara tv på kvällar!) medans jag serverat glass med varma hallon & maränger, godis och chips!
Sedan var jag så snäll och lät dem se 30min av Kung Fu Panda!
vilken snäll Au pair jag är (A) hehe,
Nu ligger alla tre och sover så sött!

Imorgon ska jag träffa Erika!
Hon bor i Lucerne ( de gamla stället där familjen bodde!)
Så vi ska ses i Zurich, storstaden.
Det tar 25min med tåg för min del ..
btw; jag fick min första veckolön idag =) woho!
På måndag börjar "allvaret" då jobbar Sophie & Jarl heltid igen, de har ju varit hemma lite och hjälpt mig!


Här har vi köket, där jag är ganska ofta .. Jag älskar att det är ett öppet kök ! =D


här är väl vardagsrummet kanske man kan kalla det? fast det är ju öppet så :)
spegeln i hörnet ska inte stå där, men det är lite halv rörigt just nu d de flyttat in för lite mindre än 2 veckor sen!


Här är terassen/balkongen .. super stor! det är tänkt att de ska köpa utemöbler så det blir en fin hörna (där jag står o tar kort) .. sedan har de även idag köpt massa krukor& växter som ska isolera liiite!


och här är andra änden av terasse , poolen hade säckat ihop när vi vakna idag .. det var hål i den, så det fick vi fixa! btw; vädret är inte lika soligt nu.. tyvärr, men jag går fortfarande i shorts & linne!

Nu ska jag försöka avverka ännu en film i samlingen, Happy Feet =D hehe.

godnatt & Hoppas ni har det bra!
Btw; jag märkte idag att jag fått liite liite liite skånsk brytning,, haha =D
(familjen, framförallt Sophie har skånsk brytning då de bor i Skåne!)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Emma

HEj kusinen! Du verkar ju ha det kanon! Jättekul att du bloggar, ska följa dig långt där nere=) Ha det fint! Kramar

2009-08-23 @ 11:42:20

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0