So much to do, So little time!

Att göra innan jag åker till Schweiz, 17 Augusti

  • Tackkort - jag började, men längre kom jag inte .. måste skriva och skicka iväg ALLA tackkort!
  • Länsförsäkringar - Måste in i prata me dem angående försäkring utomlands!
  • Köpa resväska !-  Hur ska jag packa utan att ha något att packa i ? hm, men vart finns den perfekta resväskan?
  • Jobba mina sista dagar på Donken - Den 10 Augusti är det mitt sista jobbpass , sorgligt .. det är bara 6 dagar kvar nu!
  • Fotobok - den är klar, men jag måste föra över pengar , senast onsdag!
  • Fläskfilébuffé - Hade tänkt hinna avnjuta Stadts fläskfilébuffé med vänner,
    kanske blir det sista måltiden tillsammans ? hade tänkt Fredag 14 Augusti !! Ni kan väl kommentera om ni kan, ni vet vilka ni är !!!
  • Bloggar - se till att mina kompisar fixar blogg, det är ett måste för att jag ska veta vad ni gör ! ^^
  • DVD bilder - hjälpa pappa att fixa 10 olika skivor med bilder, typ !
  • Utgång 10 Augusti - sista utgången i Lisch på lääänge, fira att jag slutat jobba ?
  • Glass m Fredrik - jag fick ju ett marängswiss presentkort av han, nu är det iofs mcflurry cornetto, ^^
  • Trollhättan - Säga hejdå till alla mina släktingar ! antagligen 15 Augusti,
  • Tvätta kräftan - kräftan ska tvättas för den ska ju antagligen avställas ,, min kräfta!
  • Harry Potter och Dödsrelikerna - Läsa ut sista Harry Potter, har börjat och tänker inte kånka med mig nästan 1kg till Schweiz, va tusan jag har ju bara 20!
  • Ögonbrynen - Dags för noppring ! en sista gång, till och med Patricia har kommenterat detta ... illa!

Sedan ska jag ju hinna med att träffa ett antal vänner för en sista gång ....
Så ett X antal "fikor" kommer att försökas hinnas med ....


Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

om du mena mig så kan ja den fredagen:)pusss

2009-08-02 @ 17:41:49

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0