Söndag 9/8-09

Mindre än En vecka.

då har man slutat en arbetsdag till.
och det är endast morgondagens 7-16 pass som kvarstår.
Det var helt sjuuukt mkt folk idag.
Förstår inte varför Donken lockar så?

iallafall.
nu "lirar" jag Guitar hero, fan vad bra jag är ^^
Snart så jag går över till nivå Hard, fast än får de vänta ^^
Borde göra 100 saker, men men det löser sig (A)
Lite pics kommer här, något ni väntat på antar jag :)


Början av veckan erbjöd en massa fika och luncher, det blev adjö av Emilia och Fatma !


Sedan var det sjön som lockade på torsdagen !!
Jag och Frida var ute i god tid =)
Mina ben till höger ser ju ut o vara lika "bleka" som Fridas ;P hehe ! ..




Jag och patricia åkte med Roger på scooter, det blev 2 kallsupar, men va fasen ^^


lowa var helt galen .. hoppade på Sotis hela tiden ,, skulle visa att hon bestämde .. men va fasen det räckte inte med en gång? utan det höll på hela dagen !!


Spel, kort och grillning var lite som stod på schemat =)


Det blev tyvärr inget bad, förutom de två gånger jag föll från scootern ..^^



Julia fyllde år häromdagen,,



Igår såg vi på utomhusbio :D
vi såg på Allt flyter, och den var bra för att vara svensk :D
det var perfekt väder .. bra Lidköping!

Nus ka jag läsa harry potter, eller sova !
ciao!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0