Tisdag 4/8-09

Det går segt.

är jätte hungrig.
Men ska vara i stan om 45 min.
ska luncha med fatma, så jag spar min mage.
sedan ska jag även noppra mina ögonbryn. woho!
jag lär aldrig få börja packa,
för jag hittar ingen resväska jag vill ha,
börjar liiiite smått stryka över min to do list i inlägget längre ner!



Förresten skrev jag upp mig på 2 extra jobbpass igår,
man får ju utnyttja de sista donkendagarna,
så om det går vägen är jag ledig 1 dag denna veckan, och en dag jobbar jag dubbelpass.
fast det var kortpass, så jag överlever :)
Idag är det ett kortpass mellan 19-23.30 som gäller!





kom på att jag hade bilder från i Söndags hemma hos Linn :)
och sen en annan sak, inte undra på att jag har svårt att hitta bilder på Alla vi 5,
jo för att Josefin låter mig aldrig ta kort på henne!
det går ifall man är jätte många 8som bilden ovan) men mja ! ^^


Diana i ett NÖTSKAL!
ni vet, jag tar ju sprutor mot allergin, och dem kliar som fasen, ... även efteråt.
så igår morses fick jag för mig att jag skulle klia med en penna!(det brukar vara bra!)
men 2h senare ser Julia att jag tydligen kliat mig med en uttryckt bläckspets!
SMAART !

Nu är det bråttom,
jag är hungrig dessutom!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0