Torsdag 13/8-09

Hejdå.

Jag lämnade in mina högtalare. igen.
och jag fick ett par nya. igen !
wohoo!

han lovade även att jag hade 2 års garanti,
ifall den skulle gå sönder i Schweiz!
yey !

jaja, nu har jag varit hos två mostrar.
och är jätte hungrig.
ska äta liiiiite.
sen ska jag vid 9 träffa fredrik,
pizza och donkenglass!
fast jag har lust att se på en film också.
så vi får se :)
inte försent bara!

Idag är det attack.


Idag ska jag hinna med en del, känns det som.
  • Fika med Frida - om 1h sisådär!!!!
  • Sola Solarium
  • lämna in högtalare, de stänger av sig hela tin .. fasen ja kommer inte få nya denna gång utan måste lämna in, och då kommer jag inte hinna ta me de till Schweiz,, hur mkt kostar de o skicka tro??
  • Säga hejdå, med mamma, till två mostrar ..
  • hämta min studentkorts förstoring
  • MAT med  Fredrik ^^ och även glass =D
  • Läsa Harry Potter, nu har jag bara 250 sidor kvar ;P det närmar sig ...

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0