Tisdag 8/12-09

Galen.

Jag säger bara en sak.
Ge mig VODDLER.


Sockersöta ungar.


Då var denna tisdagen förbi.
Idag var det någon helgdag, typ maria bebådelsedagen eller ngt ?
Så Harald var ledig och med mig hela dagen!
men jag fick faktiskt mkt gjort ändå :)

Och Äntligen!
Kommer bilder på mina gosigaste ungar!
Mamma Sophie gav mig tillåtelse ..
dem är ju så dundersöta så jag vill bara äta upp dem ;)


Igår sprang alla tre till mig med deras jul pyjamaser .. hur söta är dem på en skala?!


'Du är värre än mamma, ta kort, ta kort , ta kort .. heeela tiden' /Greta


Detta kortet fotades idag efter middagen .. dem var som vildingar ^^,


Bild 1; En gång då jag & Harald bakade muffins, han insisterade på att ha mina glasögon!
Bild 2; När vi lämnat Sixten vid fotbollen, mina barn är sååå goa !


haha, dem hade mamma Sophies pälsmössor !!


Många gånger kommer barnen ut och "tadaaa" .. då har dem klätt ut sig. haha!!


haha, ni anar inte att jag skrattar och bara vill krama sönder dem när de kommer ut såhär .. där står jag och hackar lök i köket liksom ! haha!


Charmigaste Harald .. minsann!<3


Jag&Greta i hennes klassrum i skolan!


Sixten på lekplats och Harald som Hawaii kille ;P

Visst är dem Underbara?!
Jag bara Älskar de !
Ni anar att man inte kan vara arg på dem när dem inte lyssnar.
för de är ju så otroligt mysiga !!
tycker ni något annat så säg till ;)

Nu så är de tv tajm!
Love Love Love


Mottagna kommentarer:
Postat av: sooofia

Mina är sötare ;) haha skojja bara, men visst fäster man sig något otrloigt vid dem?! helt galet, kommer bli sjukt jobbigt att lämna dem efter så många månader! hoppas att du har det toppen. puss&kram beijan

2009-12-08 @ 22:40:50
Postat av: tove

åh, huur söta som helst ju!

2009-12-10 @ 01:38:30
URL: http://tovelarsson.tumblr.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0