Luciadagen 13/12-09

Luciadagen.

Nu är jag hemma efter en hektisk helg.
det har vart en underbar helg och förbaskat kul!
skriver lite mer när ja orkar lägga upp bilder ;)
men det har vart riiktigt mysigt!!

Här kommer lite bilder från när vi lussade på IKEA!
och det var sååå kul!
haha, ett luciatåg på rulltrappa i IKEA ..
det var en syn vill jag lova .. hahahaha!


Här är nästan halva gänget .. då andra gänget var på andra IKEA!


"Natten går tunga fjät, runt gård och stuva ....."


"Natten var stor och stum, ......"


Luciasången var liiite uttjötad efter at tha gått igenom hela IKEA o sjungt den!!


Vi stod vid entrén och vid restaurangen och sjöng, då var det 6 andra roliga låtar ^^


åh det var en upplevelse .. så sjukt skojj hade vi =D


här är vi igen =D,åh det var så skojj !!

Nu skypear jag med både Linn och patricia
om en vecka är jag hemma!
vi hörs!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

en vecka kvaaaaaarrrrr!!!!!!!

2009-12-13 @ 23:17:32

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0