Måndag 14/12-09

Full rulle - alltid!

Jag som hade trott att jag inte skulle in till Zürich i veckan.
Nu är Alla mina kvällar bokade.
Gör trött!
men det är det värt, kunde inte säga hejdå idag till Stina.

Det var jätte mysigt idag på Svenska kyrkan.
Massa gott såsom choklad, kakor,knäck, godis, kex&ost till köttbullar, potatis, julskinka, clementin!

Kommer lite bilder från Colmar nu :)


Så himla mysigt!! Kolla alla husen, det var sötare och finare i verklighet .. I promise! :)


Vi fick Ett enda gruppkort på alla 4 :)


Så mysigt att strosa runt bland alla gator .. det var nog 4-5 marknader :)


Här såldes det varma kastanjer .. något som säljs överallt i Schweiz också !! det smakar som torr potatis ! så inget att rekomendera ;P


Kändes som det enda vi köpte var mat, mat, mat ! :P sockrade kringlor! smakade som donuts typ!


Skridskorinken såg större ut än va den var ^^, men mysigt!



Jag & Helga :)


Stina,Jag&Erika - det var kallt som tusan .. typ minus 5 grader !!

Nu är ju klockan snart midnatt .
inte alls bra!!
Är nog dags att se julkalendern sen Måste jag sova.
tuusan ! =P

Snart halvlek.



Den vanliga frasen lyder som såhär,
So much to do, so few persons to do it for me ;)
- Så much to do, so little time!

  • Städa HELA lyan .. såsom toaletten och alla hörn som jag knökat grejer i.
  • Skriva julrim till Sophie&Jarls julklapp . åh jag är sämst på rim!
  • Skicka iväg ett X antal till posten.
  • Packa - vad är värt att ta med hem? vad ska tas med hem?! över 5kg choklad, check!
  • Slå in ett X antal julklappar ...
Men detta får vänta tills imorn,
för ikväll är det knytkalas och avslutningspartaj för denna höst/jul på Svenska Kyrkan.
åh, vad tråkigt .. blir nog sista gången jag träffar Stina b.l.a !

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina j

diana,, det heter ; So much to do so few people to do it for me ;) .. Du minns väl min nyckelring ? ;) snart ses vi när vi båda intar sverige igen :D:D

2009-12-14 @ 14:07:30
URL: http://justfollowus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nejnejnej, absolut inte. Men det var helt sjukt vad fort de pratade!!"Kan du repetera EN gång till tror du?" haha



Jag ska prata med henne och se när hon kan. Ja, det blir nästan tre veckor hemma. Men jag har inga problem med hemlängtan, har nästan bara "bra" hemlängtan, trivs verkligen hur bra som helst här!!



Ses snart! Puss & kram

2009-12-14 @ 17:41:57
Postat av: Stina

Haha! Jag gillar att man ser mig och Helga posa lite snyggt bredvid granen på 3de bilden uppifrån! :P

2009-12-15 @ 00:02:15
URL: http://stajna.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0