Måndag 28/12-09

Tråkig vardag = tråkig blogg

Först och främst;
KOLLA IN DESSA LÄNKARNA (!!!!!)
(kan inte sätta in videon, då han bestämt att man inte får göra de utan hans tillåtelse!)

http://www.youtube.com/watch?v=FxdewJlFcn4
http://www.youtube.com/watch?v=DNDkcdyJpec
http://www.youtube.com/watch?v=0UI36i6--mA

Idag har jag varit på staden med Patricia.
Och det är ju verkligen hur dött och trist som helst.
Jag köpte 900ml balsam och schampo, storpack! :)
sen inhandlade vi oss även varsina par Uggs,

Min blogg blir så tråkig.
men vad ska man skriva om ? :P
Ikväll ska jag iaf inventera på iittala Outlet.
Så kommer väl jobba 4h eller ngt.
blir ju en liiten slant iaf!

Om exakt 1 vecka så lyfter mitt plan mot Schweiz !



just det!
Jag hade reserverat en bok på biblan, En shopaholic i väntans tider!
först och främst så har den som hade boken inte lämnat tillbaka den i tid, så personen i fråga hade den i över 20 dagar extra!!
sen när den väl är inne och jag ska hämta boken idag, då har inte personen i fråga lagt den i "reservations inkastet" så då var det en annan person som hann låna boken INNAN jag hämta den!?!?!?!

va tuusan?!
Jag hade ju reserverat den !!!!!!!!!!
åh blir så arg!!
jag hade ju sett fram emot o läsa den..

idiot personer som inte kan lämna in böcker i tid och lämna den i rätt inkast.
och vilket skit system, dem borde känt av att det är Jag som ska låna boken härnest, eftersom det var JAG som stod som första reservation... åååh! =P

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0