Onsdag 16/12-09

Underbart gosiga ungar.

Mina barn måste känna av att det är Jul, eller så är dem sjuka.
Haha nej men idag har dem varit ovanligt snälla&gulliga!
Jag bara älskar dem mer och mer för var dag som går!

Jag Har verkligen tillbringat varenda minut och sekund med Harald idag.
så galet mysigt!
Vi strosade i affärer medans Jarl var i skolan,
sedan for vi vdare.
Vi hade fått en shoppinglista med massa saker.
Det var julklappar såsom diskställ, expresso glas, och en MASSA Julpyssel.
Så vi for runt i halva 'stan' kändes det som ..

Sen ville Harald baka pepparkakor.
så det blev de !
Jag hoppade t.o.m över strykning och tvätt idag.
var enbart med Harald!
och datorn var inte uppe en enda sekund!


Gosingen!


Som han tjatat om att baka pepparkakor :D


Godingen .. vi gjorde en hel sats med pepparkakor ..
ohj så gott det var . MYCKET godare än dem i burk :O


Även vi kan de dära med självutlösaren ;) hehe!
(vi gjorde 6 stoora änglar, med namnen ingraverade !!)


"aj aj aj aj, diana den är jätte tung!!!") haha ..


Vi/jag hade lastat hela bagagelckan FULL med flaskor och kartong!!
Här skulle det återvinnas och jag fick hjälp av grabbarna !!  :)

Imorgon jobbar jag min sista dag för detta året !
(hade ju kunnat åka hem på fredag, men Sohie trodde att ja behövde jobba egentligen, aja!)
men ska till familjen på fredag eftermiddag, ska ha massa julpyssel och en good kvällsmiddag!
Vi köpte såntdära vitt snö spray som man sprayar på fönster med.. så de ska vi grejja med bla! :)

Nu borde jag ju slå in Sophies & Jarls present.
eller göra Julkortet !
eller börja städa här, då brudarna kommer imorn.
men nej . jag orkar inte ! hahaha!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0