Onsdag 9/12-09

Lucia och Storstadskörning.

Jag lever fortfararande .
med nöd och näppe!

Bilfärden till Zürich City, Svenska Kyrkan gick ju ;P
UTAN karta !!
Så mitt lokalsinne var inte så dåligt ändå.
Har ju ändå gått i denna staden ett tag.
Men det var ju enkelriktat överallt.
Jag visste ju vart jag skulle, men enkelriktningar o grejer gjorde att ja hamna fel hela tiden.
Men jag hittade allt till Svenska Kyrkan.
GUD vad stolt jag är över mig själv (A)


Det var galet många svenska barn&familjer !!
ser ni Greta?? :)


haha, that's my girl ;)


och där är mina goa pojkar!
Sixten satt i mitt knä under hela föreställningen!!, så gooo . brukar oftast vara Harald som sitter och gosar med mig annars !! <3

Woho, snart är det helg igen !!
Sista helgen innan jag kommer hem, och denna helg är FULLSPÄCKAD!

Fredag; jobbar halva dagen sen ska jag in o julshoppa lite .. träffa Anski, kanske lite skridskor?! och lite film?! vem vet !!
Lördag; ska gå vårt LUCIAtåg på IKEA !! genom HELA IKEA .. sen är de lite shopping och därefter julmys med julbord hos Emma! vi har knytkalas, och jag tog det jobbigaste på julbordet; POTATISEN , så gaaalet jobbigt att köpa en säck potatis ;)
Söndag;COLMAR - julmarknad- Frankrike, here we come!!

Min mardröm.

Tusan också.
Nu är det bestämt, Diana Lim ska köra in till Zürich city.
Hon ska ta den feta stora vita Jeepen och köra in till City.
Hur tusan ska jag hitta?
Motorvägen är nog inget problem.
Men väl framme i Zurich.
Kluvenstrasse 1 .. jag kommer aldrig hitta.

Jag återkommer ikväll om hur det gick,
Om vi lever vill säga ;) haha!



Det löser sig, så svårt kan det ju inte vara (A)
Det värsta som kan hända är väl att jag krockar?
och det har jag ju redan lyckats med 2 ggr. hahaha!

Btw; Jag har VODDLER !!
fick en invite från snälla Henric !
Dock en liten besvikelse, finns ingen sökfunktion.
allts finns bara de filmer som är uppe!
Men ah det är ju bara en beta version just nu .. hoppas på bättring?!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Daniel

Kommer att gå så bra så!



Man blir alltid så glad att komma hit! :)

2009-12-09 @ 13:36:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: soooofia

ska du gå luciatåg nu igen?! glömmer aldrig den gånge när jag, du, gabby, lin och gustav var och sjung på mammas och helenis jobb!! fattar inte att vi gjorde det, hallå, jag sjöng solo och du spelade tvärflöjt till! KOKO!! ahaha

2009-12-10 @ 00:43:26

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0