Fredag 6/2

I'm up !
och snart bär det av till donken.
har ett 8 timamrs pass, 10-19 idag ..och vem vet vad som väntar där?! ..
ingen skola idag för mig så jag startade mitt sportlov igår. haha

och vill ni veta vad som hände?!
kom hem, runt 13.45 .
var så trött, skulle jobba 17.30 så jag gick o la mig direkt.
vaknar endast en gång 15.15 av att Kristoffer ringer,- lektionen är inställd säger ja till han.
iaf , somnar om.
vaknar av att det kommer någon, kollar på klockan . 17.27 !!!!!!!!!!!!!!!
du skojjar?! haha, ringde donken,
jag kom faktiskt bara 10 min försent :) och dem bara skratta åt mig ^^


GRATTIS PÅ 22 ÅRS DAGEN MALIN !
idag fyller denna bruttan år (; och det ska firas, rejält ;)
nu var det ett tag sen jag var ute o festa, om inte ja minns fel var det på annan dag jul?!
rätta mig om jag ahr fel, men har väl vart med på förfester men itne vart ute o skakat lillrumpan på stadt ;P
och mitt nyår vet ni ju ^^ skulle ju kunnat kört bil =D

Klicka f�r att st�nga bilden
Malin hade skrapat ihop några , ingen aning vilka .
vet bara att det är lilla söta evelina (som  åker på söndag!) och söta Johanna!

Klicka f�r att st�nga bilden
dessa två ungar sviker juh ;( attsingen, nu när vi ska ut också:!
har ju alltid drabbat oss småttingar (under 20) men nu ska vi ju ut på 18, och då är dem i Indien ! hehe,.
jag får klara mig själv ;)

nej nu ska jag snabba mig !
vill ju inte komma försent idag med.
vi hörs vi hörs!
och vem vet? vi kanske ses ute ;)
<3<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

helloooo:) ha så kul ute ikväll! jag ska ut nästa fredag ska du ut då med? men att måndag?? vi säger måndag eller? hehe. puss

2009-02-06 @ 11:26:47
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0