Lördag 21/2 - 09

gårdagen innebar jobb 9h.
Sedan bar det av till Johanssons med Lejla!
en massa skit gjordes
vi slocknade inte förens sent in på nästa dag.

idag har vi kollat på judo, västgötaklubbem.
min lillkusin spelade.
sedan gick jag & elina på staden..
och en f*tta anklaga mig för ngt jag inte gjorde.
idiot.

jaja.
nu har jag en hel del släkt här.
pappa fyllde nämligen år igår.
massa barn, så jag måste spela guitar hero !

ikväll bär det nog av till Lejla, fast det känns som jag kommer slockna vilken minut som helst.

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

din kusin är sötast :) .. och jag stör mig fortfarande på kvinnan som trodde att hon hade något att komma med :O Idiot, det sammanfattar henne!

2009-02-21 @ 18:55:09
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0